معرفی انواع جنس سرویس قابلمه

1. قابلمه‌های گرانیتی

روکش سنگ گرانیت، این قابلمه‌ها را در برابر سایش، خط و خش و خراشیدگی بسیار مقاوم می‌سازد. دیگر نگران آسیب دیدن قابلمه‌ها در اثر هم زدن مداوم یا استفاده از قاشق و چنگال فلزی نباشید.

2. قابلمه‌های تفلون

خاصیت نچسب تفلون، پخت و پز بدون چسبیدن غذا و شستشوی آسان را به ارمغان می‌آورد. دیگر نگران ته گرفتن غذا یا شستشوی سخت و طاقت‌فرسای قابلمه‌ها نباشید.

3. قابلمه‌های استیل

قابلمه‌های استیل ضد زنگ، در برابر خوردگی، زنگ زدگی و خراشیدگی بسیار مقاوم هستند و سال‌ها بدون تغییر کیفیت، شما را در آشپزی همراهی می‌کنند.

4. قابلمه‌های چدنی

چدن، گرمای زیادی را در خود ذخیره می‌کند و آن را به آرامی آزاد می‌کند. این ویژگی، پخت یکنواخت و آهسته غذا را به خصوص برای خورشت‌ها و پخت‌های طولانی ایده‌آل می‌کند.

5. قابلمه‌های سرامیکی

قابلمه‌های سرامیکی با روکش نچسب سرامیکی، پخت بدون روغن و سالم را امکان‌پذیر می‌کنند. تنوع رنگ و طرح‌های زیبا، این قابلمه‌ها را به انتخابی ایده‌آل برای آشپزخانه‌های مدرن تبدیل کرده است.

6. قابلمه‌های لعابی

قابلمه‌های لعابی با رنگ‌های شاد و طرح‌های نوستالژیک، زیبایی و جذابیت خاصی به آشپزخانه می‌بخشند. این قابلمه‌ها در برابر حرارت بالا مقاوم هستند و می‌توان از آنها در فر نیز استفاده کرد.

7. قابلمه‌های پیرکس

شفافیت قابلمه‌های پیرکس، امکان مشاهده مراحل پخت غذا را به شما می‌دهد. این قابلمه‌ها در برابر حرارت فر و مایکروویو مقاوم هستند.

8. قابلمه‌های مسی

مس، رسانای فوق‌العاده حرارت است و پخت سریع و یکنواخت غذا را تضمین می‌کند. پخت در قابلمه‌های مسی، طعم و مزه بی نظیری به غذا می‌بخشد.

برای مشاهده کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید

فلش